Meer over de sprekers

Barb Schwarz
Barb is de uitvinder van "Home Staging", wat in het Nederlands is vertaald naar verkoopstyling en vastgoedstyling. Toen ze begin 1972 de wereld van onroerend goed betrad als agent in de VS, realiseerde ze zich al snel de behoefte die verkopers hadden om hun huizen verkoop klaar te maken. Door haar achtergrond en haar ervaring met het theater en musicals, kreeg zij het idee om in huizen een podium te creëren ('stagen'), waardoor de kopers de eigenschappen van woningen op de beste manier te zien kregen. Zo ontstond haar nieuwe concept, dat zij Home Staging noemde.
Paula Bullard
In 2008 startte Paula haar onderneming in vastgoedstyling, een vak dat toen nog relatief onbekend was in Nederland. Om vastgoedstyling in Nederland op de kaart te zetten heeft Paula samen met vastgoedprofessionals o.a. het Nederlandse keurmerk voor professionele vastgoedstylisten opgericht. Zij is ook actief lid bij de internationale beroepsverenigingen International Home Staging Professionals Europe (IAHSP) en de Real Estate Staging Association. Paula is een internationale award winnaar op het gebied van Home Staging. Naast het runnen van haar bedrijf is Paula ook dagelijks hands on bezig met de styling en presentatie van woningen.
Gijs van Wijgerden
‘Een relaxte verkoop’. Die omschrijving van een tevreden klant op funda is misschien wel het grootste compliment voor Ivor Brevé en Gijs van Wijgerden; beiden directeur van Makelaarsland. Want dit is precies waarvoor hun bedrijf destijds is opgericht. Sinds 2021 is Gijs directeur van Makelaarsland. Na 21 jaar bij de ING te hebben gewerkt, besloot hij dat het tijd was voor iets nieuws. Dat werd Makelaarsland, de grootste makelaar van Nederland. Zijn ambitie is om hun klanten op een moderne, digitale en persoonlijke wijze verder te helpen bij de aan- of verkoop van hun woning via Makelaarsland. 
Bonnie Allart
Als één van de allereerste allround vastgoedmarketeers is Bonnie 15 jaar geleden in de makelaardij begonnen. Vastgoedmarketing, haar bouwkundige achtergrond en een passie voor lesgeven maakten dat de fotocamera al snel werd vervangen door cursisten. Nu is haar bedrijf Bonstaete een gerenommeerd opleidingsinstituut en een bekende onder de vastgoedmarketeers. Bonstaete is gespecialiseerd in de Meetinstructies, NEN 2580 en Floorplanner.

Bonnie is lid van de normcommissie NEN 2580 Oppervlaktebepaling en auditor erkenningsregeling NEN 2580.

Maurits van der Heide
Maurits van der Heide is verantwoordelijk voor de marketing en commercie bij Blinqlab Nederland. Blinqlab Nederland verzorgt professionele vastgoedpresentaties, zoals reguliere en 360° fotografie, 2D/3D interactieve plattegronden en digitale interieur & exterieur visualisaties. Ze zijn specialisten in het verzorgen van de marketing voor zowel particulier als commercieel vastgoed.

Het avontuur in de vastgoedbranche begon voor Maurits bij Perfectkeur, de marktleider op het gebied van bouwkundige keuringen. Vanuit Perfectkeur is er een nieuw initiatief gestart wat uitgegroeid is tot Blinqlab Nederland.

Katinka Kolenaar

In 2010 heeft Katinka samen met Cindy van Dijk een geheel nieuw en uniek concept bedacht, ontwikkeld en geïntroduceerd voor de vastgoed- en Home Staging branche. Namelijk het meubileren van leegstaande woningen met behulp van karton. Een echte keuken is een grote investering. Een lege, kale ruimte verkoopt echter ook niet, dus zo zijn zij op het idee gekomen om een keuken van karton te ontwikkelen. CUBIQZ is een uniek concept, met modelrecht voor heel Europa. Ze zijn begonnen in Nederland, maar leveren inmiddels ver buiten de grenzen, aan België, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Spanje, Frankrijk, Italië, Polen en Litouwen. Het concept is dus letterlijk grenzeloos!

Kartonnen keukens en kartonnen meubelen; de innovatieve succesfactor voor een snelle verkoop van woningen! 

Saskia van der Hilst

Saskia van der Hilst helpt succesvolle ondernemers met een groeiambitie om meer rendement te halen uit hun social media-activiteiten: "Van last naar lust!"

Dit doet ze door ondernemers hun eigen waarde te laten inzien en deze waarde op een authentieke wijze online te verkopen zonder opdringerig over te komen. Haar stokpaardje is vloggen. Volgens haar is vloggen de meest echte, persoonlijke, goedkope én effectieve manier van marketing. Dat hoeft niet met ingewikkelde software of met een dure vlogcamera, maar zij leert je hoe je dit gewoon op je telefoon kunt doen.

Sandra Boekhoudt

Sandra is een gepassioneerd financieel expert en winst adviseur en heeft al vele ondernemers weten te helpen op hun weg naar winstgevendheid en financieel onbezorgd ondernemen. Zij heeft Wealthy Wise Women opgericht om haar klanten te voorzien van praktische en concrete tools en vaardigheden om financieel onbezorgd te kunnen ondernemen. Wanneer je weet hoe geld werkt en het combineert met de juiste strategieën, kun je je weg naar financiële rust, zekerheid en onafhankelijkheid aanzienlijk verkorten. 

“Zorgen maken over geld is net als schommelen op een schommelstoel, het houdt je bezig maar het brengt je nergens”.